Det här är en djurblogg nu

Det har slagit mig att jag inte har bloggat så flitigt på sistone. Det beror på att jag inte tänkt några intressanta tankar sedan jag köpte mitt hushållsinstrument från Philips. Det sög upp allt engagemang. Inte händer det så mycket i medelålders människors vardag heller att det är värt att vädra i offentligheten. Fast nu gör det ändå det i ett litet tag.

Tycker att det blir ganska fint.

Tycker att det blir ganska fint.

Jag ska åka till landet Astraljen och göra kemigrejer. Projektet handlar kanske om flygplansavgaser och att ta kontroll över människors medvetanden och ett förestående ödlors maktövertagande, vilket känns roligt eftersom jag gillar såväl djur som flygplan. Mer kan jag inte berätta om detta för då blir det ju ingen överraskning.

Jag vet inte så mycket om landet Australen mer än att det är en obebodd ö långt bort där de pratar med skojig dialekt, i huvudsak som Norge med andra ord. Från Astralien kommer Crocodile Dundee och Mel Gibson, ni vet han den arge. Hon som vann i springning i OS i Australien kommer därifrån också, vad hon nu hette. Möcke mer vet jag inte men det ska väl räcka en bit.

gullit astralist jur

I Astralen finns många konstiga djur. Där finns färgglada djur, djur med fickor på och spindlar stora som badmintonracketar. När jag inte leker kemi tänker jag kolla på de där djuren – mest fåglarna förstås – och visa dem här i bloggen, under förutsättning att Internet når till det här landet. Så nu är det här en djurblogg. Det blir roligt för oss.

Vi firar med popmusik tycker jag. Puss på er alla internet-troll. Nu trummar vi lite tillsammans på våra skrivbord.

Om Håkan

Äh jag berättar mer sedan.
Det här inlägget postades i Australien, djur och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Det här är en djurblogg nu

  1. Jonna skriver:

    Är det nåt sånt här du ska pyssla med?
    http://kkuriren.se/nyheter/vingaker/1.1554491

  2. Wayne Nilsson skriver:

    Ad/cd, Nick Cave, den stora röda stenen i mitten och doktorn som kan komma är därifrån å. Om du ska flyga som en doktor och prata i den där radion så måste du säga Victor Charlie Charlie hela tiden. Mate kan du säga också. Och så ska du inte dricka Fosters utan istället Victoria Bitter om du inte vill framstå som debil.

    Så. Det är allt jag vet om det där landet och mina allra bästa tips. Ta hand om dig.

    Nu lyssnar vi på Blondie, http://www.youtube.com/watch?v=1Tko1G6XRiQ och funderar på vad Farmen-Blondie gör nuförtin. Kram

    Ps – Hälsa koalorna, de små eucalyptustuggande illbattingarna.

Kommentera

