Take Care. Keep Clean…

…don’t tell lies about the places you’ve been, ‘cause you’ve only got one life, and it’s shrinking every day.

Nu orkar jag inte blogga mer på ett litet tag. Ibland måste man ge sig själv en paus från nätet, ty annars kan man få fyrkantiga ögon. Det firar vi med lite punkrock som Stockholmarna tipsat mig om.

1. Mission of Burma – Academy (Fight song) – från Wayne

2. Masshysteri – Paranoid – från Jocke

3. Orkar ni inte med gapandet så kan ni dansa ur 2011 med en tryckare (en utdöende dansform; den enda jag någonsin behärskat) från Red Hot Chili Peppers:

Medan jag internetvilar mig så kan ni klicka igenom länkarna till höger. Särskilt tycker jag att ett klick in på I skrivande stund är väl använd tid för dig som vill hitta något tänkvärt till skillnad från tramset jag sprider ut här, och så kan ni gott hälsa på min svägerskas blogg. Hon skriver inte bara med utan också om bokstäver.

Gott Nytt 2012. Hejdå.

Om Håkan

Äh jag berättar mer sedan.
Det här inlägget postades i apropå ingenting, musik och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Take Care. Keep Clean…

  1. Stina Carlsson skriver:

    Internet ser fram emot din återkomst. Kanske görs filmen ”Sagan om kemimannens återkomst”. Den som lever får se. Vi ser iaf fram emot det :-).

  2. wayne nilsson skriver:

    Okej, du får till vecka 2 på dig att vila upp dig. Men sedan är det skärpning som gäller!

  3. Jocke skriver:

    Den där gårdsfesten som Masshysteri spelar på i Mullsjö, hade man gärna varit på. Älskar Dennis Lyxzén och David Sandströms projekt AC4 också. Inte en låt som tangerar två minuter… http://www.youtube.com/watch?v=3Q9QVNOACAo&feature=related

Kommentera

