Ledig

Jag har semester. Bloggen får också ta semester. Kanske skriver jag några inlägg om lusten faller på, men kanske gör den inte det.

Mitt största problem just nu är att en fluga landar på min arm gång på gång. När jag sitter här är det dessutom omöjligt att undgå att märka att min mage inte alls är så där platt som man vill att den ska vara, och då är jag bara inne på första semesterdagen.

I övrigt är allt OK.

Om du känner dig ensam och ledsen nu över att den här bloggen tar sommarlov så kan du förmodligen hitta mig på twitter ibland (@Kemimannen). Här har du i alla fall ett par klipp att sysselsätta dig med.

Hejdå.

Om Håkan

Äh jag berättar mer sedan.
Det här inlägget postades i apropå ingenting. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Ledig

  1. mariafoto skriver:

    önskar dig en riktigt trevlig semester!

Kommentera

