En rapplåt om gud: föräldrar utan omdöme

Hej dagbok.

Idag har jag varit i Växjö. Det var väl okej. Innan dess, i morse, såg jag det här klippet. Jag har många tankar om det, men är oförmögen att sätta dem på pränt. Ibland är det bättre att låta ljud och bild tala för sig själva än att skriva en sjuhelvetes massa.

Nå? Var det någe bra?

Nu ska jag gå och vattna blommorna eftersom det är så det har blivit bestämt. Hejdå.

Om Håkan

Äh jag berättar mer sedan.
Det här inlägget postades i magplask, musik, religion och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till En rapplåt om gud: föräldrar utan omdöme

  1. Stina skriver:

    Jag är omvänd. Nu när Gud börjat göra en ”noo thäng” så finns ju inga argument kvar för att inte låta kyrkan ta hand om mitt barns uppfostran/hjärntvätt.

    • Håkan skriver:

      Förutom damens puffklänning. Den är ett argument. Alltså, någon borde ha styrt upp takten på den där pojken. Älskar hit me vid 1:57, för övrigt.

Kommentera

