Ceci n’est pas un chimiste

En del morgnar är man ju skittrött. Det kan till exempel vara en morgon när man just lämnat in bilen för en reparation som man inte vet hur dyr den blir, och man kanske har en jättestor hög med tentor att rätta. Då kan man låtsas att man är någon annan och någon annanstans. Därför är jag John McCauley i Deer Tick idag. Förmodligen har jag därmed sovmorgon. Skönt. Visserligen sjunger jag om att det är lite eländigt inuti mig, men det är mest för sakens skull och inte för jag är särskilt bekymrad egentligen. Något måste man ju sjunga. Jag är glad och nöjd. Ja, vi är glada hela bandet faktiskt, eftersom vi ska se Kalmar FF – AIK ikväll.

Bra. Då sätter vi igång med den här arbetsdagen, n’est-ce pas? Jag sätter igång med låtskrivandet direkt. Ska ansa nackhåret också. Lite hockeyvarning på frisyren.

Om Håkan

Äh jag berättar mer sedan.
Det här inlägget postades i apropå ingenting och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

