Panic mode

Vad gör man åt situationen när klockan är halv tolv på kvällen och man fortfarande har en bunt epostmeddelanden och en tenta och vad det nu mer var att skriva? När man knappt börjat packa fast man vet att man ska iväg så fort arbetsdagen är över, och när man ännu inte förberett morgondagens lektion tillräckligt? Jo, då förstår ni barn, då sätter man sig och skriver ett blogginlägg helt planlöst. Det är bäst för alla att man gör så. Det här är något som kallas tidsoptimering och man kan gå kurser om sånt.

Jag ville ju veta från er vilken fransk tjej som inte skulle få följa med iväg, men svaret blev otydligt eftersom France Gall och Francoise Hardy blev jämbördigt nedröstade. Jag väljer att lita på Wayne eftersom han argumenterade ganska övertygande för sin kandidat, vilket innebär att France Gall inte får ha resroligt med oss den här gången. Men då räknar jag också med att Francoise ställer upp och spelar sällskapsspel och inte bara sitter där och är skitviktig. I övrigt är jag mest bekymrad över att jag just nu saknar både snus och ögondroppar. Men annars känns det känns bra. Jag är lugn. Det firar vi med lite musik tycker jag:

Hej hej.

Om Håkan

Äh jag berättar mer sedan.
Det här inlägget postades i apropå ingenting och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Panic mode

  1. mariafoto skriver:

    Önskar dig en riktigt GLAD PÅSK!

Kommentera

