FREEDAAAG!!!!!!!!!!!!!

Hej sötisar!

I kväll är det PAARTYYY PAAARTYY!!!!!!!

Ikväll kommer bästaste tjej gänget Maria å Saris och då blir de ÖSET!!!!! Maria ordnar med grönsaks dippen och Saris har me Bacardi Breezers. Ja ordnar ljus och servetter så de kommer att kosta exakt lika. De blir skit mysigt hihi!

När jag köpte servetterna hamnade ja typ bakom en jätte tjock tant och ja ba amen guuuh lixom. Hoppas ja aldrig blir sån. Ofräscht tycker jag haha! Kanske taskigt men så tycker ja i alla fall hihi. Å va säjer ni om de här som ja oxå köpte?

UNDERBAAAAAART!!!!!!!!

Nej nu måste ja sminka mej å prova kläder. KRAMIZAR!!!!!!! ❤ ❤ ❤

Och i morgon så berättar jag möjligen om den disputationsfesten.

Om Håkan

Äh jag berättar mer sedan.
Det här inlägget postades i apropå ingenting och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till FREEDAAAG!!!!!!!!!!!!!

  1. Stina skriver:

    Hahaha! Du är för go du, bästaste Håkan! Kramiz

  2. Barbro Weismann skriver:

    Värsta tjejbloggen. Försöker du få tjejer att läsa din blogg Hi,Hi, fattar ingenting. Ja du omger dig hela tiden med tjejer förstås. Det är kanske inte konstigt att du tar intryck.

  3. Matilda skriver:

    Fräsch syn på unga tjejer (och deras ”typiska” intressen) du verkar ha. Intressen som mode, fest och smink är inte mindre värda än intellektuella grejer som fåglar och kemi. Såvida man inte bygger vidare på den NÅGOT MEDELTIDA synen: du är man, du är smart = du är mer värd, du är bättre.

    ”Värsta tjejbloggen. Försöker du få tjejer att läsa din blogg Hi,Hi, fattar ingenting. Ja du omger dig hela tiden med tjejer förstås. Det är kanske inte konstigt att du tar intryck.”

    Men raljera på, de andra mer trångsynta läsarna verkar skratta. Ledsen för min bittra ton men sånt här gör mig trött gånger ca tietusen.

  4. Håkan skriver:

    Hej Matilda

    Tack för dina synpunkter. Jag tycker att du delvis har rätt i din kritik mot själva inlägget. Jag förstår att det kan uppfattas som lite snobbigt och nedlåtande, men där låg ingen djupare fundering bakom. Det var så enkelt att jag hade hakat upp mig på några begrepp som tycktes förekomma endast bland tjejer/kvinnor, som ”bästaste” och ”kramiz” och så fick jag för mig att försöka skriva ett inlägg baserat på det. Så skruvade jag till det med lite särskrivningar och slutprodukten har du läst. Vissa tycker att det är roligt, kanske just för att stereotypen i texten är så utstuderad, och andra blir irriterade av precis samma anledning. Det är okej. Men du har just skrivit dem på näsan som inte uppfattade texten på samma vis som du själv och kallat dem trångsynta. Jag håller inte med dig och tycker att du där faller i samma fälla som jag i mitt inlägg.

  5. mariafoto skriver:

    Du är så underbart kul i allt du skriver! Det är nästan så man funderade om du hade kommit in i någon sorts ålderskris.. Men det borde väl dröja ”typ” jätte många år …… 🙂

    kramar

Kommentera

