Tröti amarna

Jahar vari pä träant gymeat oc fingrna lydr mia inte nar ja ska skirva inläg. Är skit tröt alså. Såde fårbli en vdio iesälttet. Sator hasläpt en ya skvia. Och deta är dennya singeln, om deä såd hete nymear. Jete bra.

Sgator är best. Jag gilar dem jete myke.

Sov got

Om Håkan

Äh jag berättar mer sedan.
Det här inlägget postades i apropå ingenting, musik och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Tröti amarna

  1. Mib skriver:

    Hej har länkat till dig i min blogg 🙂

  2. mariafoto skriver:

    Ja, du kemimannen… Du får ta och träna lite oftare och lite mindre hårt så du inte har så fruktansvärt med träningsvärk.. Nu är det dax för kvinnan din att vara så där hjälpsam och massera dig.. Men säg det på rätt sätt annars är det stor risk att hon sätter dig i nå´t slavgöra…:) Kvinnor är sluga, vet du…..

    Kramar och hoppas att du får ”tillbaka” musklerna i armarna, du kommer ju att få det svårt på jobbet annars antar jag…?!

  3. Ebba skriver:

    Hehe, själv pratar jag så där med folk på jobbet för att vi ju jobbar utomhus och jag blir så stel i läpparna så fort det är minusgrader, vilket det ju varit ett tag….

    Här en kontrast till Sator: En slideshow med jättefina exotiska fåglar (och andra djur). Jag gillade de gröna små rackarna!
    http://www.nytimes.com/slideshow/2011/02/25/science/20110225-filardi.html

    • Håkan skriver:

      Sådana foton som får en att fundera över varför man själv har kamera överhuvudtaget.

      • Ebba skriver:

        Äsch då! Det är ju mycket mer utmaning att fota fåglar som är rädda för människor. Såna där regnskogsfåglar är ju ofta orädda, eftersom de aldrig sett människor förut. 🙂 Jag gillar dina foton, särskilt sådana där ögonblicksbilder som det kan bli när man råkar få se något häftigt! 🙂

  4. Ping: Musiksmaken och charmen: Why I love Country Music | Kemimannen 2.0

Kommentera

