Lite astrologi: mitt vokaltal stämmer ju perfekt

Det finns så mycket kunskap på nätet. I kväll tog jag till exempel reda på mitt vokaltal på en jätte-jättefin sida som heter Ditthoroskop.nu. Jag tyckte att allt stämde så himla bra in på mig. Läs:

Samarbete är ett nyckelord för dig med vokaltal 2. Så väl på jobbet som i familjelivet är du en god kamrat och kollega. Du drar dig aldrig för att göra din del av arbetet och du är alltid noggrann i det du gör. Tyvärr har du lätt för att bli stressad och det blir speciellt tydligt när andra har höga krav på dig. Kanske är det för att du är rädd för att misslyckas, det kan i sin tur bero på att du är mycket känslig för andras kritik. Bäst trivs du när du själv får bestämma takten och när du känner att du har allt under kontroll.

Många med vokaltal 2 jobbar i yrken där de får vara kreativa som till exempel musik, dans och teater.

/Joseph Fritzl

Om Håkan

Äh jag berättar mer sedan.
Det här inlägget postades i ockultism, pseudovetenskap och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Lite astrologi: mitt vokaltal stämmer ju perfekt

  1. Ping: Tweets that mention Lite astrologi: mitt vokaltal stämmer ju perfekt | Kemimannen 2.0 -- Topsy.com

  2. Corina skriver:

    Lät intressant, ska kolla länken !

  3. mariafoto skriver:

    Blä,jag hoppas verkligen inte att du försöker efterleva denne man???

    kramar

  4. Stina skriver:

    Hehe citat från detsamma med Adolf Hitlers namn: ”Din sociala förmåga gör sig bäst i de yrken där du får jobba med människor och där det händer mycket … Yrket är dock av underordnad betydelse för dig, det är din fritid och dina vänner som ligger dig varmast om hjärtat. ” Mysig kille låter det som!

    • Kemimannen skriver:

      Undrar om det finns någon som tror på vokaltal på allvar? Fick fakiskt smak på det här. Jag tror jag ska wallraffa runt på såna där spökiga sajter lite grand.

Kommentera

