Sommaren 2010 i bilder

Det var så att jag skulle skriva tentafrågor en dag, fast jag var inte så inspirerad. Så blev det i stället så att jag satte ihop ett bildspel. 30 bilder som visar sommaren 2010, sedd med mina ögon. Jag lade in en smula sambohud också för att pigga upp det hela lite. Livin’ on the edge.



Från början i http://bollkalle.zoomin.se den 27 december 2010, men flyttad hit. Texten bytte jag ut.

Om Håkan

Äh jag berättar mer sedan.
Det här inlägget postades i återvunnet, foto och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Sommaren 2010 i bilder

  1. mariafoto skriver:

    Jag får återkomma från en annan dator.. Jag får tydligen inte se bildspel från arbetet… kramar

Kommentera

