Ett test till

Går det att skriva inlägg från mobilen? Ja, det gör det tydligen. Men det betyder inte att det blir läsvärt.

Om Håkan

Äh jag berättar mer sedan.
Det här inlägget postades i apropå ingenting. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Ett test till

  1. Stina skriver:

    Hejsan kemikalien, jag hittade dig här också! Jäkla fin bild på stenmuren, din? Och är det inte så att den nya bloggen är lite djärvare, jag ser faktiskt en bild på dej. Må så vara att inte ansiktet syns, men jag anar ändå en ny anda… Lite fräschare, lite hetare. Kemimannen 2.0 helt enkelt!

  2. Kemimannen skriver:

    Stina, du har fattat helt rätt. Det formligen ångar intelligens om din kommentar. Nu är det dags för dig att write the book, det är tydligt. 😉

  3. Stina skriver:

    Haha ”ångar intelligens om din kommentar”, det är humor! Jag hoppas jag kommer att hänga lite här trots att ”the book” i dag endast är en bråkdel av vad den behöver vara inom några månaders tid. Hoppas nu att du känner dig hemma på wordpress och att du kan leva upp till ”2.0-epitetet” 🙂

  4. birgittaz skriver:

    Du har ju redan fått stil på sidan! Snyggt jobbat! ”Om fåglar” var verkligen en god idé och givetvis allt det andra också! Det här ser verkligen lovande ut! Den här sidan verkar bli mycket, mycket mer spännande än den förra och det vill inte säga litet!!!!

  5. Ebba skriver:

    Läste något längre ner om att vilja byta användarnamn. Kemimannen är liksom befäst nu bland läsarkretsen och det är väl inte så farligt? Låter som en blogg det liksom bubblar och pyser om och man tror att går man in här kommer det finnas provrör och roliga fakta. Frågan är nu bara hur man gör en tummen upp i vanlig smiley-kod….
    För övrigt tycker jag du ska stanna med WordPress. Tror det är lite svårare att lära sig hur allt fungerar jämfört med andra mer enkla sajter som blogg.se, men har man tålamod tror jag att WordPress har mycket mer att erbjuda. Själv vet jag inte så mycket om WordPress, mer än att det ska gå att ändra mycket med kod, men de flesta bloggar som är ytterst seriösa använder ju WordPress och ingen fånig Aftonbladet-sida 🙂
    Nytt inlägg på Holkbloggen nu! Det var på tiden…..

    • Kemimannen skriver:

      1. Alla människor mår bra av att titta på dina holkar.
      2. Nä, att kalla bloggen något annat än Kemimannen (OK 2.0 då) har nog aldrig varit aktuellt. Det var det anonyma som jag tröttnade på, och det var ju ett bra tillfälle att sluta vara helt anonym när jag bytte ställe. När jag kommenterar i andras bloggar känns det rätt så töntigt att kalla sig ”Kemimannen”. Då heter jag hellre som jag heter.
      3. Ja, jag blir kvar här. Vad jag ska göra av den gamla bloggen vet jag inte. Kanske låter jag de inläggen somna in med Zoomin. Kanske startar jag någon syskonsida – en bloggkyrkogård – dit jag importerar dem. Men en blogg är ju färskvara, så jag vet inte om jag gör så mycket med det där. Vi får se.
      4. Kanske blir detta tummen upp: d’-‘

Kommentera

