Tankar om Kemimannen 2.0

Än så länge skriver jag bara för mig själv. Nu har jag ju haft den gamla bloggen i 8 månader och det kanske är bra att jag tvingas byta sajt. Funderar över om jag ska ändra inriktning på något vis. Det tror jag att jag ska.

Den här bloggen får bli mer fokuserad. Inte så mycket vardagsfunderingar och babbel utan vassare i tonen och mer inriktad mot att diskutera ny vetenskap och lite ovetenskap också. Fast fåglar och natur får vara med på ett hörn, och kanske lite konst, lite litteratur och musik. Färre inlägg, men bättre.

Så får det nog bli.

Om Håkan

Äh jag berättar mer sedan.
Det här inlägget postades i apropå ingenting. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Tankar om Kemimannen 2.0

  1. Spanaren55 skriver:

    Har varit här inne och nosat men det verkade ingenting för mig. Gick inte ens att kopiera av text för att lägga in under min rubrik dikter. Kolla på spanaren här inne och se om du hittar det lilla jag skrev 🙂 /kram

  2. 13 skriver:

    Då är vi grannar här också. Det här är svårt när man inte flyttar frivilligt, men jag känner ändå att efter nästan 1,5 år så kanske det ändå var dags med litet förnyelse. Jag stannar här på WordPress ett tag för jag har inte funnit ngt som är bättre än… Ha det gott och lycka till med nya sidan!

  3. Hej 🙂 Jag antecknar alla nya hemsideadresser så jag kan hålla kontakten med mina zoominvänner. Kommer kika in här ofta. Skriver in min nya hemsideadress snart på min gamla blogg.
    Lycka till med den nya bloggen!

  4. Barbro Weismann skriver:

    Jag gillar den här rena ”layouten”men jag är oteknisk men hoppas jag kan flytta hit.
    Jag skulle också vilja strama till min blogg.

    • Kemimannen skriver:

      Konstigt. WordPress filtrerade dina kommentarer som skräp. Hittade dem av en händelse. Jag tycker att det gick rätt lätt att komma igång här ändå. Var lite förvirrad första dagen bara.

Kommentera

