Jag testar WordPress

Det här är vackert.

…och så undrar jag var jag ska lägga alla bilder. Och så undrar jag om jag kan byta användarnamn eftersom jag inte gillar det jag har. Och så undrar jag om jag kan importera min zoominsajt utan problem. Fan vet. Jag undrar om WordPress eller Blogger, eller något mindre blogghotell passar mig bäst.

Om Håkan

Äh jag berättar mer sedan.
Det här inlägget postades i musik och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Jag testar WordPress

  1. birgittaz skriver:

    Jag gillade heller inte mitt namn så jag bytte innan jag hann med fler inlägg….

  2. Kemimannen skriver:

    Jag tycker att Kemimannen låter skittöntigt, fast jag kommer inte på något bättre. Kemimannen 2.0, det känns som ett coolt sajtnamn i alla fall. Väldigt 2011.

    Visst känns det som om sidorna blir lite stiligare i wordpress? Fast jag har inte fattat hur jag ska kunna administrera många foton på ett vettigt sätt här ännu.

Kommentera

